19 augustus 2013

1e kaartje als lid van het designteam van cheerful sketches

Ik ben onlangs gevraagd of ik lid wil worden van het designteam van cheerful sketches. Hartstikke leuk en natuurlijk heb ik de uitnodiging aangenomen.

Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb voor de challenge die nu loopt op het blog.



Je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt.....

Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.....

Doe je ook mee???




Sponsering is dit keer DOE @ DING




3 opmerkingen:

  1. Hoi Ine, wat een superleuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Leuk dat je ons bent komen versterken!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk Ine, wat een schattig plaatje, ik heb daar al aan mee gedaan, spannend wie de prijs van Doe@ding gaat winnen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Ine, ik vind hem weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine