10 augustus 2013

challenge bij cheerful sketches

Sinds gisteren zit ik in het designteam van cheerful sketches en daar wordt deze challenge georganiseerd.

CHALLENGE # 2 "CHEERFUL SKETCHES CHALLENGE BLOG"
Hallo Medefreubelaars,

Hier zijn we weer met alweer de 2de Sketch ......wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.....dat is alles, simpel toch....dus kom maar op hoor, lekker meedoen zou ik zeggen en we zijn uiteraard heel erg nieuwsgierig wat voor moois jullie gaan maken...

SKETCH #2      

Onze sponsor is dit keer DOE @ DING
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk Ine , dat je bij Cheerful sketches in het dt team zit, ik heb mijn kaart klaar, die komt er van de week aan hoor.
    Veel succes met je dt schap.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ine welkom in ons DT TEAM van het Cheerful Sketches Challenge Team.Ik ben benieuwd waarmee je ons gaat verassen. Heel veel plezier bij ons.

    Xxx ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je Ine, dat je in het team zit van Cheerful sketches! Gefeliciteerd. Ben benieuwd naar al je bijdragen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine