17 september 2013

Challenge bij Kaartjes Inspratie Challenges en kaartje voor Crealing

Op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenges waar ik ook in het designteam zit is een nieuwe challenge begonnen..........Deze keer met het thema Vlaggetjes.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor deze challenge:
 

 
Deze keer hebben we weer 2 sponsors:
 
 
en zij sponsoren onderstaande leuke scrappapierblok van We' R Memory Keepers Bewitched t.w.v  €21,95. 
 


 


 
Bugaboo sponsort leuke digi-stamps.
 
Deze worden verdeeld onder  de top 3.
 
 
 
Doen jullie weer mee?
Deze challenge loopt tot zaterdag 28 september 2013.
 
 
 
Dit kaartje laat ik verder nog meedoen bij de challenge bij Crealing. Daar zochten ze ook nog een kaartje met een vlaggetje....... 

4 opmerkingen:

  1. Het is weer een schatje Ine! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou een lekkere vrolijke kaart hoor.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kleuren, lekker vrolijk!
    Bedankt voor je deelname aan de Crealing challenge.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine