6 november 2013

Easelcard

Voor het blog van My Besties Dutch Girls Designs vroegen ze een easelkaart...........en laat ik die nou volgens mij nog nooit gemaakt hebben, of tenminste dan is het al zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.

Ben even in mijn computertje gedoken of ik een beschrijving kon vinden en voila.......hier is mijn kaartje en ik ben er ook nog best trots op trouwens ook ;)

De bovenste foto is met daglicht gemaakt en de onderste niet.....zie je de verschillen?



8 opmerkingen:

  1. Wauw Ine, wat een gave kaart, schitterend hoe je er een easelkaart van hebt gemaakt, mooie Bestie en super mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige easelkaart Ine - supergaaf bedacht om hem zo te maken - mooi gekleurde digi en de verdere opmaak is toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöne Karte
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie easelkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ine ondanks dat het lang geleden is heb je een prachtige easelcard gemaakt hoor. Groetjes Lilian Dt meeber. MBDGD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ine, o jeetje, ik heb deze helemaal over het hoofd gezien en hij is zo leuk! Leuk model en zo gaaf bij elkaar. Leuk dat je meedoet met My Besties Dutch girls designs. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke easelcard Ine met dat huisje, bedankt voor je deelname bij My Besties Dutch Girls Designs,veel succes en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zag dat ik hier nog geen volger was Ine. Dat is bij deze dan rechtgezet.
    Je hebt een hele mooie easelkaart gemaakt. Leuk modelletje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine