25 november 2013

nieuwe challenge bij Cheerful Sketches

Bij Cheerful Sketches is een nieuwe challenge gestart.
Wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen. 
 
 De winnaar mag ook gast - designer zijn. 

ketch # 6


Onze sponsors zijn: 
Sherri Baldy


Bamba Creatief


En dit is het kaartje wat ik ervoor gemaakt heb.

4 opmerkingen:

  1. En hier ben ik weer, deze had ik natuurlijk al gezien, maar kom toch even zeggen dat die prachtig is Ine.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Ine!! :)

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, heel erg bedankt voor je prachtige dt bijdrage

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine