4 november 2013

weekendje Renesse en kaartjes maken

Met mijn vriendin Marlies ben ik zaterdag en zondag naar Marlies d'r huisje in Renesse geweest. Heerlijk om te knutselen. Op zaterdag zijn er nog 2 andere dames van mijn kaartengroep gekomen en hebben we lekker met z'n vieren zitten knutselen. Super gezellig, nog wat tips gekregen, heerlijk............na de afgelopen hectische week was ik er wel aan toe.

Deze kaarten heb ik o.a. gemaakt en nog een paar maar die zijn voor wedstrijden, dus die komen later nog wel voorbij op dit blog.

De bovenste 3 heb ik met copics ingekleurd en de onderste kaart is met Twinkling H2O ingekleurd. Allebei heel anders om mee te werken.




7 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekend. Super kaartjes heb je gemaakt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig Ine en wat een schitterende kaarten heb je gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal supergaaf Ine, en zo mooi gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaarten zo prachtig Ine, wat mooi gekleurd, je hebt niet stil gezeten in Renesse, lekker eventjes eruit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaarten zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ine,
    Je hebt niet stil gezeten zeg!
    Suuuuper leuke kaartjes en vooral de indelingen vind ik ook erg leuk!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine