28 december 2013

Challenge bij Creaine Challenges

Op mijn challengeblog "Creaine Challenges" loopt alweer een nieuwe challenge........CHALLENGE # 31 DECEMBER

Dit keer een SCRAPKAART met als thema WINTER. 

Cadeautje wordt deze maand beschikbaar gesteld door:





 

 
 
1e prijs: paper pad Gunter + 2 digistamps bestie en 2 digistamps bugaboo
2e prijs: 3 digistamps bestie en 3 digistamps bugaboo
3e prijs: 1 digistamps bestie en 1 digistamp bugaboo

Deze challenge loopt TOT 28 DECEMBER .....
 
Indien je geen blog hebt, kun je gewoon meedoen, mail me dat dan eventjes of upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan inlinkz. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picturetrail, Facebook enz.
 
De winnaar mag ook gastdesigner zijn voor een maand.
 
Hierbij het kaartje wat ik zelf voor de challenge gemaakt heb.
 

4 opmerkingen:

  1. Echt een heel leuk kaartje!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Ine - supermooi samengesteld.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje voor de Moeders Mooiste heb je gemaakt. Maar ook het kaartje van gisteren is prachtig geworden.
    Kom weer vaker meedoen, maar het moet uitkomen nietwaar? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Schattige digi ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine