28 januari 2014

Challenge bij Creaine Challenges

Op mijn challengeblog loopt alweer een nieuwe challenge # 32 challenge januari 2014
Dit keer een SCRAPkaart met een beschikbaar gestelde LAYOUT, gemaakt door Creaine. 
 

De layout mag gedraaid worden, als je maar duidelijk de layout kunt herkennen. Is dit niet het geval zal je kaartje verwijderd worden! 



Cadeautje wordt deze maand beschikbaar gesteld door:
 

 
 
 
 
1e prijs: cadeautje Marianne Design (foto volgt) + 2 digistamps Bestie + 3 digistamps Stamping Chef  
2e prijs: 2 digistamps Bestie en 3 digistamps Bugaboo
3e prijs: 1 digistamps Bestie en 2 digistamp Bugaboo
 
 
 
De winnaar mag ook gastdesigner zijn voor een maand.

Deze challenge loopt TOT 28 JANUARI .....

 
Dit is mijn kaartje gemaakt voor deze challenge.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig Ine, supermooie uitwerking van de sketch.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje Ine, wat een leuke digi heb je ervoor gebruikt,de sketch is ook super leuk om te maken.
    Fijne jaarwisseling.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje weer Ine!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag voor 1 keer hetzelfde berichtje voor al mijn volgers, om jullie te laten weten dat ik weer helemaal ‘terug’ ben in blogland en vanaf nu jullie weer trouw volg (door ziekte lukte dat afgelopen weken niet) en je nieuwste creatie bewonderd heb. Ook wil ik jullie via deze reactie een heel creatief 2014 wensen!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation. Lovely colors and LO.
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine