5 januari 2014

Nieuwe challenge bij KIC

Bij Kaarten Inspiratie Challenges gaat een nieuwe challenge van start en omdat het nieuwjaar van start is gegaan, zal deze challenge in het teken gaan staan van nieuwjaarskaarten. 

Omdat ik in designteam Roze zit, heb ik dit kaartje gemaakt voor deze challenge.

De sponsor voor deze challenge is:

Zij zal enkele digitale stempels aan de winnaar sponsoren, wat je ook kan terug zien in de voorbeeldkaarten op het challengeblog. 

Deze challenge loopt tot zaterdag 18 januari 20:00.

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Ine, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje; deze digi is zooooo leuk. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine