6 juni 2014

kaartje met butterfly kisses

Hoi allemaal,

Vandaag maar weer eens een kaartje afgemaakt. Leuk om te doen, de digi is zo leuk, deze komt van Heather.( http://lacysunshine.blogspot.nl/ ) en is gebruikt voor een wedstrijd bij de club kaarten maken met Tiets.

Ik ben best tevreden over dit kaartje en ik hoop dat jullie het ook een leuk kaartje vinden.

Het kaartje kan ook meedoen met de challenge bij Hobbyvision, daar zoeken ze namelijk een kaartje met vlinders, nou laten dat nou toevallig een van mijn favoriete onderwerpen zijn.

Dit kaartje laat ik ook meedoen met de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/, daar zoeken ze ook een kaartje met vlinders.


10 opmerkingen:

  1. Vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Ine, mooi met die vlinders...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,
    prachtige kaart gemaakt met die digi. je zou je kaart nog in kunnen sturen bij de challenge van Heather zelf. zie de link.

    http://lacysunshinechallengeblog.blogspot.de/

    je hebt nog 5 uurtjes en dan is die gesloten als je nog mee wilt doen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card! Good luck and thank you for sharing over at Lacy Sunshine, Hugs Kerry DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve, leuke vrolijke kaart Ine. Erg gaaf gedaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie en mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Ine, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ine,
    wat een mooi en kleurrijk kaartje
    hele mooie vlinders
    fijn Pinsterweekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaart.
    Ik vind hem heel leuk gemaakt.

    Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine