2 juni 2014

use dies on your card

Ik ben vanmiddag aan de knutsel geweest. Bij mijn facebookgroep de kaartenmaatjes heeft iemand voor 2 weken een layout beschikbaar gesteld en daarmee kan je dan een kaartje maken.

Ook heb ik de super leuke stempel van het blog http://lacysunshinechallengeblog.blogspot.de/ gebruikt op dit kaartje. Deze had ik de vorige keer gekregen, omdat ik een stempeltje van ze gebruikt had. Super leuk zijn die stempeltjes.
Met dit kaartje wil ik dan ook weer meedoen met de challenge op dit blog. Er moeten dus dies op je kaartje zitten...........

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje Ine, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, zeker een leuke digi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine