9 juli 2014

nu al kerst.........

Jeetje nu al kerst.........vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk om te maken en vooral niet als ik nu naar buiten kijk en het zo hard regent..........ik wil eerst nog zomer!!!!

Maargoed voor de challenge bij http://lacysunshinechallengeblog.blogspot.de/ heb ik toch maar deze kerstkaart gemaakt. Het is ook wel een super leuk stempeltje om mee te werken.

Het moest een kaartje zijn Christmas........under the sea..........nou met dit schildpadje van hun is dat wel gelukt.

6 opmerkingen:

  1. mooi kaartje leuk stempel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kerstkaart Ine, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my gosh, adorable! Thank you so much for playing along with us in our "Christmas In July" challenge at Lacy Sunshine. We're so happy you joined us! Please visit us, again! ~~Sammibug~~ DT Member for Lacy Sunshine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ine,
    heel leuk kerstkaartje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He is just gorgeous Ine..fabulous colouring and adorable Christmas card.
    Thanks for joining in with us at Lacy Sunshine this week..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine