28 november 2014

Nieuwe challenge bij Creaine Challenges

Challenge #42 november

Hoi allemaal,

We gaan weer starten met een nieuwe challenge bij
Creaine Challenges

Dit keer een BORDUURkaart in GROEN/ROOD en met een patroontje als het kan van Linzoos want zij is 1 van onze sponsors......., maar we hebben er nog veel meer.....

Ga voor meer details over deze challenge naar het blog:

http://creaine-challenges.blogspot.nl/
 
 
Mijn eigen bijdrage voor deze challenge is deze kaart, met linzoo's patroontje K 39.
 




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart zo met dit patroon. IUK wel meedoen maar een patroon van Linzoo heb ik niet. zie ik nooit in HJ of boekjes. Als het me lukt doe ik mee met een ander patroon. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is dat borduurwerkje op je kaart schitterend gedaan hoor!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine