28 januari 2015

Nieuwe challenge bij Creaine Challenges............

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik iedereen het allerbeste wensen voor 2015 en dat dit jaar ook maar weer een creatief jaar mag worden met mooie kaartjes.

Op mijn challengeblog Creaine Challenges gaan dit keer een BINGO doen. Kies van onderstaande bingokaart een horizontale, een verticale of een diagonale lijn en zorg dat alle 3 die items op je kaartje verwerkt zijn.



Dit is het kaartje dat ik voor deze challenge gemaakt heb. Ik heb gekozen voor Roze, bloemen en parels.....
 
 

1 opmerking:

  1. darlin card, luv the sweet colored image!

    add a little glimmer to your life....sparkle & shine! *~*

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine