28 april 2015

nieuwe challenge bij Creaine Challenges

Challenge #47 alles in 1 kleur + wit

We hebben dit keer weer een layout gekozen wat is gemaakt door één van onze teamleden en dit keer is dat Cindy. Dankjewel Cindy voor deze layout.


Het kaartje moet in 1 kleur gemaakt worden, maar dit mag je wel met wit combineren. Probeer dus echt zo min mogelijk andere kleuren te gebruiken!!!
 
 
Hier nu ook een van mijn gemaakte kaartjes. Inmiddels staat deze ook op het challengeblog dus kan ik 'm ook hier laten zien!!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt, leuke layout Cindy.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie layout, hele leuke kaart gemaakt met die digi.
    helaas kan ik niet reageren op je oproep, dat is vanwege het borduren. jammer.
    veel succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine