28 juni 2015

nieuwe challenge bij Creaine Challenges

#49 borduren in de kleur BLAUW met patroon LINZOOS
Dit keer gaan we een BORDUURKAART maken, maar daar zitten wel wat eisen aan:

- kleur BLAUW moet overheersen op je kaart. Liefst geen andere kleuren gebruiken.
- patroon wat je gebruikt MOET van Linzoos zijn, anders kun je die prijs niet winnen!

Mocht je geen patroontje van Linzoos hebben en toch graag mee willen doen......dat kan door mij te mailen op creaine@gmail.com Ik stuur je dan z.s.m. een patroontje toe.

Mijn voorbeeldkaartje komt over een tijdje........maar ga voor voorbeelden gerust eens kijken op mijn challenge blog: Creaine Challenges

 
en hier is dan mijn voorbeeldkaart!
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine