16 september 2015

Layer it up

Wat een leuke titel voor een nieuwe uitdaging, tenminste als ik het goed begrepen hebt dat er in laagjes gewerkt moet zijn op je kaartje :) Bij Crafting for all seasons hebben ze deze challenge lopen.
Ik ga er meedoen met dit kaartje, wat ik ook als voorbeeldkaartje gemaakt heb voor de challenge bij ons blog Scrap and Card Challenges.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Ik wil dit kaartje ook mee laten doen als girly girl kaartje bij digistamps 4 joy

Ook wil ik dit kaartje laten meedoen bij de challenge van Julia Spiri challenge blog daar zoeken ze een girls, girls, girls kaartje.



4 opmerkingen:

  1. een hele mooie en vrolijke kaart! Super gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely such wonderful colors and design, really liking your background. Thanks for sharing with us at Crafting for all Seasons, hope to see you again. Barb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ine een mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij
    {Digistamps4Joy DT Member}

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable. Thanks for joining us at Stamps by Julia Spiri, good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine