28 september 2015

nieuwe challenge bij Creaine Challenges

Hallo allemaal, we gaan weer beginnen met een nieuwe challenge, bij Creaine Challenges.....ik heb er zin in!!!

Deze maand gaan we een baby / kinderkaartje maken. De layout komt van ons DT-lid Bea. Dankjewel voor deze layout!

Voor het meedoen met deze challenge is het gebruik van deze layout verplicht, voor je baby/kinderkaart.



Op het blog staan al een aantal voorbeeldkaarten van een gedeelte van het designteam. Heel mooi gemaakt weer, ik ben super trots op die dames!!!

Dit is mijn eigen kaartje !

3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart Ine.
    En wat een gave sketch is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart, Ine.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Ine, what a super cute card and image. Great colours and love the sketch.

    Jade xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine