9 oktober 2015

bananenvrouwtje

Als ik deze stempel zie moet ik aan een bananenvrouwtje denken :)
Deze kaart heb ik gemaakt voor de stempeluitdaging bij de kaartenmaatjes op facebook.
Ook heb ik 'm ingediend bij de challenge van het Scraphuis op facebook.

En ook bij het blog http://craftingforallseasons.blogspot.nl/ vragen ze een kaartje met herfstkleuren en daar past dit kaartje ook vond ik zelf.

Bij het blog http://creativecraftcottage.blogspot.co.nz/ vragen ze een kaartje met je lievelingskleuren. Nou ik vind dit erg fleurige kleuren.



8 opmerkingen:

  1. A lovely card! The colours are beautiful. Thank for joining our challenge at Creative Craft Cottage and good luck. Mary DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaahhhh, super leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, beautiful colours and very cute. Thanks for joining us at Crafting for all Seasons.
    Hugs
    Fiona DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet great die cuts. Thank you for joining us at Crafting for All Seasons. Helen DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Ine. Doet me aan de herfst denken. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Creative Craft Cottage. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Creaine. Thank you for playing along with our Challenge at Creative Craft Cottage. We would love to see you again … Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Darling card, love this sprite image! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage and hope to see you again soon! :) ~Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge. Mary DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine