28 oktober 2015

nieuwe challenge bij Creaine Challenges

#53 oktober 2015


De maand oktober staat in het teken van DIERENDAG, dus maken we voor deze maand een BORDUURKAART, met daarop een dier. We gebruiken een patroon van Linzoos.

Aan de te maken kaart zitten de volgende eisen:
-onderwerp Dierendag
-patroon wat je gebruikt MOET van linzoos zijn, wil je in aanmerking komen voor de prijs die zij beschikbaar stelt.

Mocht je geen patroontje van Linzoos hebben, dan stelt linzoos een patroontje beschikbaar wat je via mij kunt opvragen. Je kunt me mailen op creaine@gmail.com, dan stuur ik je z.s.m. het patroontje toe.


Er zijn weer leuke prijzen te winnen, ga een langs en doe mee!!!

Hier mijn voorbeeldkaartje.



1 opmerking:

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine