1 april 2016

Another New Challenge Blog!!! The Dark Attic.......

Hoi allemaal, Er is weer een nieuw Challengeblog gestart en het heet


The Dark Attic Challenges


Ook in dit DT mag ik beginnen, super leuk, nu heb ik 2 blogs waar Darker Cards gemaakt gaan worden. 
Een super leuke uitdaging voor mij in ieder geval.

Dit soort blogs zijn er niet veel en we hopen er wat moois van te maken.

We starten met het blog op 26 april en dan elke laatste dinsdag van de maand een nieuwe challenge.

Thema's zijn: Creepy, Dark, Alternative nature enz.

Je mag altijd meedoen met zo'n soort kaartje, maar niet met een cutie kaart.

Er zijn hele leuke sponsors elke maand dus kom op en waag net als ik eens een gokje . Wordt volger van het blog, of van mijn blog :) dan kun je ook voorbeeldkaartjes zie die wij als team maken.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je weer nieuwe uitdagingen hebt! Gefeliciteerd! Ik ga tzt zeker op het blog kijken, denk alleen niet dat het mijn stijl is.... fijn weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine