1 april 2016

New Challenge Blog!!!

Hoi allemaal, Er is weer een nieuw Challengeblog gestart en het heet



Ik ben zo blij, want ik zit in het designteam daar en ga proberen of ik ook van die kaarten met een donkerdere kant kan maken :)

Dit soort blogs zijn er niet veel en we hopen er wat moois van te maken.

Cute plaatjes mogen natuurlijk ook, maar dan wel heksen/vampieren en geen konijntjes of meisjes!!

Op 3 mei gaan we starten en we gaan elke maand een "alles kan"/Anything Goes  thema doen, maar je moet wel echt een ark/Sexy/Goth kaartje maken!

Er zijn hele leuke sponsors elke maand dus kom op en waag net als ik eens een gokje . Wordt volger van het blog, of van mijn blog :) dan kun je ook voorbeeldkaartjes zie die wij als team maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine