2 juni 2016

Fathers day Calendar Girls Crafty Challenges

Bij het blog Calendar Girls Crafty Challenges start op 2 juni de eerste challenge. Ik zit in het designteam van dit leuke nieuwe blog, met heel veel andere leuke designers.........

We beginnen met een Vaderdag challenge / Fathers Day

Ik heb een stempel gebruikt van The Stamping Boutique, die ik wel heel toepasseling vond om vaderdag mee te vieren.

Jammer genoeg heb ik geen vader meer om mijn kaartje aan te geven, maar deze komt toch nog wel een keer van pas.


Deze kaart doet met met de challenge op:


10 opmerkingen:

  1. Beste Ine, bedankt voor je deelname aan Create and Inspire Challenge, super leuke kaart, mooie kleurencombinatie en zorgt voor zin in de zomer en BBQ ! Groetjes Patricia (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi this is a brilliant card that is a wonderful image. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge 29 Anything Goes. Hugs Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card, Thank you.

    Hugs Jen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect for Father's Day and I love the flags! Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ine, loving your choice of image with bunting too..fantastic! Thank you for sharing this with us over at Crafting with an Attitude. Sue DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like the banners you added to this great barbecue fellow! nice masculine card!

    Thank you for joining our 'Anything Goes' Challenge at Crafts Galore Encore! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC

    grtjs
    Claudia
    DT kaartjes Inspiratie Challenge
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a great summer card, I love this image! Thanks so much for joining our Summer Challenge at Digi Choosday with Polkadoodles:) Hugs! Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine