28 juni 2016

Nieuwe challenge bij Creaine Challenges

We gaan in juni weer borduren, met een patroontje van Karins Creations op Creaine Challenges


Thema is IK ZIE ZE VLIEGEN. Dus iets op je kaart moet kunnen vliegen :) En je kaart moet geborduurd zijn.

Indien je geen patroontje van Karins Creations hebt, mag je een patroontje bij mij opvragen, zodat je kunt meedoen. Mail me even op creaine@gmail.com en ik stuur 'm naar je toe.






1e prijs:  5 patroontjes van Karins Creations (maar alleen als er een kaartje is ingeleverd met een van haar patroontjes natuurlijk) + 2 bugaboo digistamps

2e prijs:   
prijs a $10 Gift Certificate bij The Paper Shelter + 1 bugaboo digistamps

3e prijs: 3 digistamps van Bugaboo



Dit kaartje stuur ik in voor de challenge bij:
Jade's Sparkling Butterflies
Alphabet Challenge
Art By Miran



7 opmerkingen:

  1. Darling card! Thanks for visiting my blog recently! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ine this is just over the top with cuteness. Adore the embroidery too.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome creation.. Thanks for joining us at Jade's Sparkling Butterflies
    DT, Jade's Sparkling Butterflies
    http://creativegossipgirl.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome creation.. Thanks for joining us at Jade's Sparkling Butterflies
    DT, Jade's Sparkling Butterflies
    http://creativegossipgirl.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely card thank you for joining us at ArtbyMiram challenge
    Jane DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty. Thanks for joining us at Alphabet Challenges Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Ine this is just so beautiful and pretty at the same time. Loving the wonderful embroidery with the little pearl accents.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine