22 juli 2016

Challenge bij Creaine Challenges

Nieuwe en laatste challenge bij Creaine

Jawel, jullie lezen het goed. Dit is de nieuwe challenge voor juli, maar tevens ook de laatste challenge van dit blog. 
Door toch maandelijks best weinig deelnemers, heb ik dit besluit moeten nemen. Jammer is het wel want ik deed het met veel plezier en had een super team achter me staan.

Thema : Zomers kaartje met onderstaand layout. Layout mag je spiegelen of draaien, maar moet nog wel herkenbaar zijn.


4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart Ine!
    Jammer dat je gaat stoppen met de challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie schets, maar ik vind het heel spijtig dat je ermee ophoud, snif, snif;

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine