15 augustus 2016

A bit more time to craft.........nieuwe challenge en ik ben nieuw DT daar

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij A Bit More Time To Craft.

Thema : Anything goes.

De blogowner Lozzy heeft heel veel leuke digipapers. Als je meedoet met de challenge, maak jij ook kans om deze te winnen. Je kunt ze allemaal hier bekijken.

Daarnaast is er ook een Friday Freebie-tab en ook daar kun je een heleboel leuke digipapers vinden.

Als team mogen wij werken met haar digipapers.........super leuk om te doen, dus ik ben blij dat ik in het designteam zit.

Hier is mijn eerste kaartje voor dit designteam. Ik heb gebruik gemaakt van de digipapers "Flower Fun".




Komen jullie eens kijken op het blog en doe je dan misschien ook mee??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine