24 augustus 2016

Anything Goes at Inspiration Destination

Super leuk dat er weer een nieuwe challenge staart bij Inspiration Destination.

Thema : zoals altijd Anything Goes

De sponsor die ik gebruikt heb voor deze challenge is Robyn's Fetish en ik heb de stempel An Elephant Never Forgets gebruikt, super leuke stempel vind ik dat!!!


Robyn's Fetish Digital Stamps And More is proud to sponsor this challenge.
Robyn's Fetish Digital Stamps And More, a division of I Did It Creations, was created and is owned by Robyn Weinrib. Robyn offers a wonderful variety of digital stamps and digital papers, designed to meet the needs of all digital paper crafting addicts for every occasion.
Robyn’s Fetish Digital Stamps And More is happy to award 3 digital stamps of the winner’s choice to the winner of this challenge.

Dit is mijn DT-kaartje geworden voor deze challenge.



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en leuke kaart Ine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig dat olifantje op de kaart.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine