16 november 2016

Mijn laatste DT werk voor het blog Inspiration Destination

Ik heb besloten om na deze nieuwe challenge bij Inspiration Destination terug te treden uit het designteam. Ik heb er een beetje te veel en soms moet je keuzes maken. Is niet leuk maar is beter!!
Heb het altijd super graag gedaan :).

Dit is dus mijn laatste DT kaartje voor dit team.

Als stempel heb ik gekozen voor Cameo 13 van Morgans Art World.
Het patroontje is van Christa, patroon Ginger.




Sponsor info:


Morgan Fitzsimons is a British artist, illustrator and author. Born in the North of England in 1939, she has been drawing and painting since she could hold a brush. Morgan studied at the LJMU, gaining her NDD, A.T.D and BA. 
Morgan is a traditional artist and works in many mediums and her artwork has been displayed all over the world. Morgan has also been involved in many art related and non art related industries She taught in schools for 20 years and retired as Head of Special Needs. She has also developed and published educational packs and teaching aids as well as fictional work.She has been involved in designing costumes for various opera and theatre companies, and was also a wildlife artist for several charities and organisations.

3 opmerkingen:

  1. Je moet inderdaad keuzes maken....er zitten maar 24 uur in een dag en daarvan slaap je er ook nog een aantal ;-S. Mooie kaart hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart gemaakt. Inderdaad, helemaal mee eens met de reactie van Joanne.
    Ik vond het al knap dat je in zoveel teams zat. Het is altijd leuk om in een team te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Ine wonderful design and colour's
    Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine