1 februari 2017

Add a Sentiment bij de Crafty Addits

Wat een leuke challenge............hier kan iedereen aan meedoen bij Crafty Addicts. Again there is a new challenge at the Crafty Addicts, everyone can join.

Het is namelijk een challenge met als thema "add a Sentiment" /  "voeg een tekst toe".
The theme is Add A Sentiment.

Als sponsor mocht ik gebruik maken van de stempel Baby Elf van Julia Spiri, die je HIER kunt vinden.
The sponsor is Julia Spiri and I've used the digi Baby Elf, you can find it HERE




Dit is het DT kaartje wat ik heb gemaakt voor deze challenge.
This DT-card I've made for this challenge.


Ik wil dit kaartje ook mee laten doen bij:

1 opmerking:

  1. So adorable and love your design. Thanks for playing with us at Julia Spiri challengeblog. Hugs dt Ann-Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine