21 februari 2017

Tic Tac Toe / Bingo bij Creative Craft Cottage

Altijd leuk Bingo spelen......en vooral in een opdracht voor kaarten.
So nice to play tic-tac-toe and especially for making cards.

Dit keer doen we dat bij Creative Craft Cottage This time we do a challenge at Creative Craft Cottage




Ik heb dit keer gewerkt met een stempel van The Paper Shelter en ik heb de stempel The Sweet Gardener gebruikt die je HIER kunt vinden. I've worked with the sponsor The Paper Shelter and with the stamp The Sweet Gardener.



Dit is mijn DT kaartje voor deze challenge geworden. Ik heb gekozen voor de 2e rij van boven naar beneden (bloemen-plaatje-paars). This is my DT card and I've choosen Flowers-Image-Purple


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine