1 maart 2017

For the Girls bij Fabrika Fantasy

Hoi allemaal,

Dit is mijn laatste kaartje voor het Designteam van Fabrika Fantasy. Ik heb het altijd met veel plezier gedaan, maar heb een beetje teveel blogs waar ik in het DT zit en dan moet je keuzes gaan maken, als je ook nog met een nieuwe studie gaat beginnen. Het kost toch allemaal best veel tijd, als je het goed wilt doen.



Deze keer is het thema meisjesachtig............for the girls........en dat is makkelijk toch?

Doe je ook mee? Je kunt de challenge op het blog van Fabrika Fantasy vinden door HIER te klikken.

Dit is mijn DT kaartje geworden.


1 opmerking:

  1. Very cute card, Ine. Wonderful colors and I love the background you created. It is a real pleasure serving on a design team with you.

    Sue
    http://suek86401.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine