10 april 2017

Spring is coming bij Crazy Challenges

Wat lekker toch als het weer Lente is.........heerlijk alles komt uit in de tuinen en het zonnetje is zo heerlijk.

Bij Crazy Challenges is een challenge gericht op de Lente, namelijk Spring is coming.



Dit is mijn kaartje met een stempel van The Paper Shelter. De stempel heet Team work. Ik vind die panda's toch zo'n heerlijke beesten.




Ik wil deze ook mee laten doen bij:
http://thepapershelter.blogspot.nl/ I don't know if it's a girl but if so I think it's girlpower ;)

7 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart! Leuke digi!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable! Wow this is just amazing! Thank you for joining in the Paper Shelter challenge and for using one of our digis this time. Hope to see you again.

    Hugs, Vannessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this image! Thank you for playing along with us at The Paper Shelter & good luck, Liz (:(|x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is so fun and beautiful! Thank you for joining the fun at THE PAPER SHELTER. Good luck and please join us again!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine