6 september 2017

challenge bij Crafty Addicts

Na een paar maanden rust bij mijn Designteams door lichamelijke klachten, ga ik vanaf september weer proberen de draad op te pakken.

Hier weer een nieuwe challenge bij Crafty Addicts.



Dit keer mogen we werken met de sponsor All Dressed Up en het thema is Add Buttons or Brads.


Ik heb gewerkt met de leuke stempel Love to Craft die je HIER kunt vinden en dit is mijn DT-kaartje geworden.


Ik wil dit kaartje ook mee laten doen bij
facebookgroep van All Dressed Up.
http://thepapernestdollschallenge.blogspot.nl/
http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.nl/




2 opmerkingen:

  1. Prachtig Ine, wat een mooi borduurpatroon in deze schitterende kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just beautiful Ine, love the pretty thread and embellishments. Thank you for playing along with our Challenge at The Paper Nest Dolls. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine