1 januari 2018

Ook een nieuwe job bij 2 Crafty Critter Crazies

Leuk om in 2018 in zoveel nieuwe blogs te beginnen in de designteams. Weer vertrokken uit wat teams die ik al langer deed en beginnen in nieuwe teams om weer andere ideetjes op te doen. Leuk, leuk, leuk!!!

Dus..........vandaag begin ik ook in het team: 2 Crafty Critter Crazies



Onze sponsor is Fabrika Fantasy en ik werk met wintergames 1



Dit is mijn designteam kaartje geworden.


Dit kaartje wil ik mee laten doen bij:
http://craftyanimals.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Happy New Year Ine!! Love the adorable winter scene on your card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful coloring, and coordination of mixed patterns

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Finally home from my holiday travels and found a moment to visit. This is a magnificent creation, Ine. Love your coloring and fabulous paper choices! Thank you so much for joining us at 2 Crafty Critter Creations. Looking forward to many more delightful inspirations from you. :-D NC

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine