1 januari 2019

Eerste challenge van 2019 bij Cheerful Sketches

Hoi allemaal,

Er start vandaag weer een challenge bij Cheerful Sketches. Het is de eerste van 2019. Doen jullie dit jaar ook weer lekker mee, altijd leuk om zoveel variaties te zien van 1 sketch.



Dit is de sketch die we dit keer gebruiken. Leuk en makkelijk om mee te werken.


Sponsor: Besties

Ik heb gebruik gemaakt van de stempel Magical Nutcrackers en dit is mijn kaartje geworden. Ik heb er dit keer een monochroom kaartje van gemaakt. Dat vind ik normaal heel moeilijk, maar ging me dit keer best goed af.

1 opmerking:

  1. lijkt me supermoeilijk om zo te kleuren! Heel mooi gemaakt!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine