7 december 2019

Digi doodles..................zo'n super leuke digi's om mee te mogen werken.

Hoi allemaal,

Ik ben nog steeds lid van het Digi Doodles team en vind het nog steeds super leuk om met die mooie digi's te mogen werken.

Buiten de challenges maak ik ook kaarten met de New Release digi's en ook maak ik Inspiration Posts.


De digi waarmee ik heb mogen werken is Beary fun Sleigh Ride en die kun je HIER vinden. Deze digi is dus gloedje nieuw, dus ook voor ons super om mee te werken.

Ik heb weer met een mal van Dutch Doobadoo gewerkt, ik vind die mallen zo super gaaf, je kaarten zijn dan zo anders dan de standaard vierkante kaarten.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje ook leuk vinden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine