7 juni 2020

Mixed Media uitproberen

Wat zijn er toch leuke dingen om te doen. Ook nu ik mixed media aan het ontdekken ben......

Ik volg veel filmpjes op youtube en ook op de groepen waar ik lid van ben en dan gaat het beginnen........zelf uitproberen.

Deze tag heb ik dan ook gemaakt en ik ben er zelf best trots op.

De tag was licht bruin van kleur en deze heb ik met distress inkt bewerkt. Verder heb ik cirkels met een donkerdere kleur gemaakt.

De bloemen is een stempel en deze heb ik ingekleurd met Artmarkers. Ik heb 3 kleuren gebruikt en deze met wat water opgebracht om zo ook licht/donker te kunnen maken.


1 opmerking:

  1. Super mooie tag heb je gemaakt. De stempel ook erg mooi ingekleurd Ine.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine