3 juli 2020

kaartjes voor Bugaboo GDT

De maand juni ben ik Gastdesigner bij Bugaboo.............super leuk, want ik vind die digi's echt super leuk!!! Een van mijn favoriete designers!!

Laat het nu alweer bijna Juli zijn............zo jammer dit! Ik maak er zo graag kaartjes mee, dus heb er toch nog 2 gemaakt, die dan misschien in juli nog op hun blog geshowd worden. Ik weet niet of ze erg strikt zijn daar, dus gok ik het maar.....



Dit kaartje heb ik gemaakt met de digi Fried Chicken. Het is een monochrome kaartje geworden, een kaartje alleen in de kleur geel.
Deze is voor Freebee Friday.



Verder heb ik voor de maandag "Anything but a card" deze nog gemaakt. Leuke tag met "Stella called Firemen".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine