9 augustus 2020

Eerste project voor In Love Arts

 Laatst werd ik benaderd door In Love Arts of ik met hun produkten projecten wilde maken.........nou natuurlijk wil ik dat, ik vind het een hele eer dat ik gevraagd ben.

Het eerste project heb ik klaar. Het is een hele grote stempel A5 met tekst en bloemen, super mooi!!

Ik heb de ondergrond gemaakt met waterverf en dopjes erop gelegd om de rondjes te creëren. Daarna de rondjes overgetrokken met potlood en met potlood verder opgevuld.
De randjes zijn gedoodled met een gelpen.

Mocht je deze stempel "script with flowers background" nu willen kopen ga dan naar de shop via de link.

Je kunt deze MET een leuke korting bestellen, gebruik hiervoor:

discount code :  G-19969


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine