1 augustus 2020

It's tea Time bij The Outlawz

Bij de challenge van The Outlawz hebben we een nieuwe challenge.


Ik zit in het designteam van Freebie-progressive challenges

Dat is een maandelijkse challenge waar je elke maand als je de vorige hebt meegedaan een free digi krijgt van een sponsor en waarmee je dan een kaartje moet maken. Leuk en zeer variërend.

Voor augustus hebben we The Paper Shelter als sponsor. Super mooie digi's maakt die, leuk om mee te werken en vaak zit er ook al een achtergrondje en een gekleurd voorbeeld bij als je daar besteld. Super handig!        



Ik heb dit kaartje gemaakt. Tevens is dit het DDD kaartje voor de facebookgroep De Kaartenmaatjes.


Ik wil dit kaartje ook mee laten doen bij:


3 opmerkingen:

  1. Lovely card, very steampunk looking. Great colouring and use i=of the DSP. Thanks for joining us at the Watercooler Wednesday Challenge this week. Tristan DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful card, Ine! So eye-catching with that cute image!! Lovely design!! Thanks so much for joining us at Watercooler Wednesday Challenge this week! Take care! 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card Ine. Love the shaped base. Thanks for joining us at Watercooler Wednesday this week

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine