9 juli 2021

Eerste Mixed Media project voor De Foamtastische Huiskamer

Hoi allemaal,

Hier ben ik met mijn 1e project voor De Foamtastische Huiskamer.

Ik heb een zwart aquarelpapier genomen, maar je kan ook een witte aquarel papier pagina helemaal zwart maken met gesso of verf.

Daarna heb ik witte verf van Cadence aangebracht over de pagina maar ik heb de hoeken vrijgelaten.

Ik heb 3 kleuren blauw/groen van Cadence genomen en dit over mijn witte vlak gesmeerd met een kwast. En ook weer een beetje wit gebruikt.

Je mag echt de vegen zien.

Daarna heb ik 2 kleuren verf gebruikt en zwart door een stencil met sponstechniek opgebracht.



Daarna heb ik hetgeen wat ik door het stencil heb gemaakt, met een zwarte en witte stift omlijnt, zodat het er wat meer uitspringt. Ik gebruik daarvoor de uniball en de posca.


Ook moest er nog een focalpoint op mijn werkstuk. Dit heb ik op internet gezocht en dit uitgeprint en geknipt en op mijn creatie geplakt met dubbelzijdige plakband.

In de hoeken en om het focalpoint heb ik nog gedoodled met zwart en witte pen.

Tekst erop van Tim Holtz en geplakt op een wit papier.

En dit is mijn eindresultaat geworden.



Gebruikte materialen:

Foamtastische groetjes van Ine



Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine