1 juli 2021

Nieuwe klus...........designer bij De Foamtastische Huiskamer

Leuk, ik ben gevraagd DT te worden van De Foamtastische Huiskamer en zo wat meer het Mixed Media daar op de kaart te zetten en er wat meer van te laten zien.

Aangezien ik daar pas mee begonnen ben en het nog heel graag doe en dat geklieder en gekleur en zo zo leuk vind, heb ik natuurlijk ja gezegd.


Deze maand hebben we een challenge en je moet een creatie maken uit onderstaand moodboard. Dus echt een Nederlands tintje eraan geven.



Ik ben aan de slag gegaan met een foto die ik vond op internet van de molen in Someren.



Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de nieuwe stempels van de grunge lijn van studio light die je hier kunt vinden:

Studio Light Clear Stamp Artist's Atelier nr.33 (foamatelier.nl)

En de kleuren die ik gebruikt heb zijn oranje, rood en blauw. Wit zit in het papier en met een stift heb ik witte accenten aangebracht.


Iedereen mag meedoen met deze uitdaging!
Kijk voor verdere info op 
Facebook en wordt lid van deze leuke groep.
En het wordt nog leuker als je mee doet... 
Bij 10 deelnemers of meer 
maak je immers kans op een cadeaubon van 15 euro!


Foamtastische groetjes van Ine



Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine