1 september 2021

Nieuwe challenge bij de Foamtastische Huiskamer

Leuk, weer een nieuwe challenge......

Deze maand hebben we een challenge en je moet een creatie maken uit onderstaand moodboard. Dus iets maken met de kleur Paars.



Aangezien Paars een van mijn lievelingskleuren is, is dat geen probleem voor mij om met die kleur te werken.

Ik heb een eerste pagina gemaakt voor in mijn nieuwe planner. Lang uitgesteld om een planner aan te schaffen, maar toch wel leuk om daar ook je werk in te bewaren.

Ik heb de achtergrond bewerkt met shimmer powder en een bloem van pinterest gehaald en deze ingekleurd met mijn potloden (polychromos). Daarop achtergrond stempels van de grunge lijn gestempeld en het tekstje komt uit het boekje van Art By Marlene.

Iedereen mag meedoen met deze uitdaging!
Kijk voor verdere info op 
Facebook en wordt lid van deze leuke groep.
En het wordt nog leuker als je mee doet... 
Bij 10 deelnemers of meer 
maak je immers kans op een cadeaubon van 15 euro!


Foamtastische groetjes van Ine

1 opmerking:

  1. This is a very nice card. Very artsy. Thanks for joining the challenge at Love To Craft Challenge Blog. Dorlene DT LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine