2 november 2021

Nieuwe challenge bij de Foamtastische Huiskamer

  Leuk, weer een nieuwe challenge......


Deze maand hebben we een challenge en je moet een creatie maken uit onderstaand moodboard. 



Zo dat is een hele uitdaging om een creatie te maken in de hoofdkleur wit, maar het is me uiteindelijk gelukt.


Op de ondergrond heb ik door een stencil reliefpasta opgebracht om zo wat leuke effecten te maken.
De bloem is met zilvergaren geborduurd en daarna uitgeknipt en het tekstje maakt de creatie helemaal a.

Dus zonder al te veel "extra" kleur heb ik mijn witte creatie af!




Iedereen mag meedoen met deze uitdaging!

Kijk voor verdere info op de link die ik hierboven gedeeld heb 
en wordt lid van deze leuke groep.

En het wordt nog leuker als je mee doet... 
Bij 10 deelnemers of meer 
maak je immers kans op een cadeaubon van 15 euro!


Foamtastische groetjes van Ine






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine