20 november 2021

Reminder post voor challeng #7 Mixed Media Lovers

 We zijn zo'n 2,5 week onderweg met onze challenge op het blog: 

Mixed Media Lovers.


Ik vind op het moment Mixed Media projecten zo leuk om te maken. Lekker wat kliederen en maar zien wat eruit komt.

Vind jij dit ook leuk? Kom dan eens kijken op ons challengeblog:

Mixed Media Lovers

Op dit moment mag alles nog, geen onderwerp, geen verplichtingen, alleen maar lekker meedoen. 

We hebben ook een sponsor. Lees de info op het challengeblog!

Dit is mijn reminder creatie voor deze challenge.


Ik wil dit kaartje mee laten doen bij:



3 opmerkingen:

  1. I love your mixed media piece. Gorgeous! Thanks for joining the Digi Choosday Challenge! -- Linh (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is great, love the script on there. Thanks for sharing it with us at Polkadoodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Darling Card!! Thanks for joining us at Digi Choosday with Polkadoodles! Candace DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine