12 januari 2022

Blijf nog een tijdje in het designteam van de Foamtastische Huiskamer

Mijn eerste project van 2022 voor de Foamtastische Huiskamer is een feit.

We gaan doodlen, gewoon lekker uit de losse pols.

Ik heb een pagina uit mijn planner genomen. In de planner zitten standaard witte, zwarte en bruine vellen. Ik gebruik verschillende maten vellen in mijn planner. Dit keer heb ik een smalle witte pagina genomen.

Ik heb op mijn pagina een paar druppels van Cadence Metallic Paint aangebracht en met een brayer een beetje uitgerold op mijn pagina. Ik had het nog natgespoten, maar dat werd er niet mooier op, dus daarna snel met de heattool gedroogd.


Daarna heb ik met mijn vingertoppen witten acrylverf aangebracht. Vies werkje, maar wel leuk om te doen. 




In het midden van mijn werk heb ik mijn gelpen neergezet en ben gewoon rondjes gaan trekken (doodlen) op mijn pagina. Gewoon krullen maken, linksom, rechtsom, zodat je overal op je pagina een zwarte lijn hebt staan.

Ga dan daarna met je gelpen doodlen, door de ontstane ruimtes in te vullen, rondjes te maken, streepjes trekken, je kunt van alles verzinnen hiervoor. Gebruik je fantasie !!!


Ook met een rode gelpen heb ik nog gedoodled, dit om een beetje contrast te krijgen. Zo leuk en ontspannend om te doen.


Als laatste heb ik nog een tekst aangebracht uit het stickerboekje van Jenine New Awakening nr. 01.

"Live isn't waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain".

Ik heb er weer van genoten dit voor jullie te maken en de stappen te noteren, zodat je het eventueel kunt namaken. Als je dit doet, kan je het mee laten dingen op het Mixed Media Lovers blog, of laat het zien bij de foamtastische huiskamer op de facebookgroep.


Creatieve groetjes van Ine ~ Creaine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine