1 augustus 2022

Gewonnen en gastdesigner

Hoi allemaal,

Laatst had ik de top 3 gehaald bij een challenge bij Simply Magnolia. Zo leuk!! 

Daarom mag ik deze maand dus gastdesigner zijn, ook super leuk om te doen. 


Dit kaartje heb ik gemaakt met de distress oxide sprays en het papier eerst door de stansmachine gehaald met een embossingsjabloon. Leuk om te doen en leuk om het effect te zien met de 2 kleuren sprays erop.

Daarna de magnolia gekleurd met mijn nieuwe ecoline stiften, ook weer super leuk om te doen en heel handig kleuren.

Hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden?


Ik wil deze mee laten doen bij:

Magnolia Forever (forevermagnolia.blogspot.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine