27 augustus 2022

Miracles happen when you Believe

Naar aanleiding van een live ben ik weer eens met mijn lavinia's aan de gang gegaan en heb dit kaartje gemaakt.

Door een stencil witte gesso opgebracht en daaroverheen 3 kleuren distress oxide. Daarna met een nat babydoekje over de witte gesso gegaan, zodat het wit weer duidelijker zichtbaar werd.

Gestempeld met mijn lavinia stempel en dit was het resultaat.


Ik wil dit kaartje mee laten doen bij:

Gem of A Craft Challenge (pinkgemchallengeblog.blogspot.com)
We Love to Create mixed media Challenge Blog...sponsored by Polkadoodles (welove2create.blogspot.com)
Through The Craft Room Door (ttcrd.blogspot.com)


1 opmerking:

  1. Gorgeous card, love this image! Thanks for playing at Through The Craftroom

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine