12 oktober 2022

Every day is a new Beginning...

 Hoi allemaal,

Laatst weer eens met mijn grote gelliplate gespeeld, zo leuk om maar wat te kliederen en dat het eindresultaat uiteindelijk een kaartje wordt.

Allereerst een aantal blokken gemaakt met distress oxide inkt. De kleuren Vintage Photo, Crackling Campfire en Chipped Chapphire. 

Met een opgefrommeld stuk aluminiumfolie heb ik een paar keer een afdrukje gemaakt op de kleurtjes en daarna met witte acrylverf eroverheen. En zo kun je dan het aquarelpapier er makkelijker afhalen.



Daarna heb ik Dutch Doobadoo mal 470.713.135 gebruikt om deze vorm uit te knippen.



Met de witte poscapen maak je mooie spetters.



Met de blauwe Versafine Clair kleur Medieval Blue kan je mooie achtergrondstempels op je creaties zetten.


Op aquarelpapier heb ik een stempel afgedrukt van een vlinder en deze ingekleurd met de brushpennen van ecoline. Ik heb hiervoor een stempel van Art by Marlene gebruikt.

Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt: Gele Oker, Pruisisch blauw, Donkere Oker en Licht Oranje. Ze werken heel fijn om met water te vermengen.



Ook stempel ik de vlinder een keer af op mijn creatie. 


De ingekleurde vlinder plak ik op mijn creatie, maar dan alleen in het midden vastgeplakt, zodat de vleugels los blijven. Dat geeft een mooi diepte-effect.

Maak de creatie af met een leuke tekst en klaar ben je!



Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vinden. Ik heb het in ieder geval graag gemaakt.

Met creatieve groetjes weer en tot een volgende keer.



Ik wil deze creatie mee laten doen bij:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine