2 november 2022

Smile, it will make you happy!

 Hoi allemaal,

Voor de Foamtastische Huiskamer mocht ik weer een projectje maken om jullie te inspireren!
Neem een tag of slimline kaart van aquarel papier en plak hier stukken papier op, 
wat je uit een boek of tijdschrift haalt. 
Dit mag je kris kras opplakken, in grote en in kleine stukken, net wat je zelf mooi vindt.


Vervolgens ga je er met transparante gesso overheen, zodat je er ook met water
op kunt werken en de ondergrond een soort van seallaag krijgt.


Hierna ga je met krijtjes de stukken papier accentueren. Ik heb hiervoor de onderstaande kleuren gebruikt, maar je kunt eender welk merk krijtjes gebruiken als ze maar met water uit te vegen zijn.

Want nadat ik de kleur had aangebracht, ben ik met een lotion doekje de kleurtjes gaan uitwrijven, zodat de harde aanzetten iets meer vervagen.
Als alles goed droog is ga je ook nog met grijs en/of zwart wat accentjes aanbrengen,
zodat het er allemaal nog meer uitspringt.


Met Poscapennen wit en zwart heb ik op de achtergrond nog spetters gemaakt. 
Ook dat is echt iets van mixed media en je krijgt er een heel leuk effect mee.


Van internet heb ik vervolgens wat leuke plaatjes gehaald en ingekleurd en deze leuk op mijn achtergrond geplakt, met daarbij een tekst. 

De gehele tag heb ik nog afgewerkt met een matlaag roze papier en wat lint,
om een strikje mee te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Ik vind het super leuk als je een reactie wilt achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Groetjes, Ine